Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego na dzień 01.01.2021 r.
MINISTERSTWO FUNDUSZY 1 POLITYKI REGIONALNEJ |
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa |
|
Nazwa i adres podmiotu publicznego Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Lublinie, ul. T. Zana 38C VI p., 20-601 Lublin |
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego |
Portal sprawozdawczy GUS portal.statgov.pl Urząd Statystyczny ul. St. Leszczyńskiego 48 20-068 Lublin |
Numer identyfikacyjny REGON 43046325300000 |
Stan w dniu 01.01.2021 r. |
Termin przekazania: do 31.03.2021 r. |
Obowiązek przekazania danych wynika z art 11 ust 1 ustawy z dnia 19 Ilpca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.). |
Dane kontaktowe |
E-mail sekretariatu podmiotu |
|
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz |
|
Telefon kontaktowy |
815366170 |
Data |
2021-03-30 |
Miejscowość |
Lublin |
Lokalizacja siedziby podmiotu Województwo Powiat |
WOJ. LUBELSKIE |
Powiat m. Lublin |
Gmina |
M. Lublin (gmina miejska) |
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie arŁ 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do: [ X ] 1) ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego [ ] 2) wojewody [ ] 3) nie dotyczy . W przypadku wskazania odpowiedzi „nie dotyczy” prosimy o podanie wyjaśnień: |
Dział 1. Dostępność architektoniczna |
|
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów: |
1 |
1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ? |
[ ]TAK [X] NIE [ ] W części budynków tak, w części nie |
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie" — prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne: |
|
2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem |
IX]TAK . [ ] NIE |
Strona 1 |
pomieszczeń technicznych? |
[ ] W części budynków tak, w części nie |
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” - prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych: |
|
3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy? |
[ ITAK [X] NIE [ ] W części budynków tak, w części nie |
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” - prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy tub głosowy: |
|
4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego? |
[X]TAK [ ] NIE [ ] W części budynków tak, w części nie |
W przypadku wskazania odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” - prosimy o podanie liczby budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego: |
|
5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? |
[X]TAK [ INIE [ ] W części budynków tak, w części nie |
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” - prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób: |
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej Proszę zamieścić tu słowny opis dostępności architektonicznej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej - opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej- na swojej stronie internetowej |
ad. pkt.1 brak automatycznych drzwi wejściowych; ad. pkt.3 brak dotykowej informacji odnośnie rozkładu pomieszczeń; Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Lublinie usytuowane jest przy ul. Tomasza Zana 38 C w Lublinie w budynku ZUS na 6 piętrze. Przy głównym wejściu na parterze znajduje się ochrona budynku. Do siedziby Kolegium można wjechać windą lub wejść schodami. Budynek nie jest wyposażony w platformy przyschodowe, urządzenia dla osób niewidomych i słabowidzących (szczątkowidzących, np. tablice kontrastowe, tablice w języku Brajla) oraz urządzenia dla osób z wadami słuchu (dostępność pętli indukcyjnych) i niesłyszących. Przed lokalem jest dostępny ogólnodostępny parking z wyznaczonymi |
Strona 2 |
miejscami dla osób niepełnosprawnych. Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lublinie jest możliwość wejścia z psem asystującym/psem przewodnikiem. W siedzibie Kolegium nie ma toalet dostosowanych dla osób - niepełnosprawnych. Nie ma również dostępu do tłumacza polskiego języka migowego. |
Dział 2. Dostępność cyfrowa |
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD. |
1. Liczba prowadzonych stron internetowych i Liczba stron: 1 udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot Liczba aplikacji* 0 posiada deklarację dostępności |
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności |
Lp. |
ID a11y-url |
ID a11y-status |
ID a11y-data-sporzadzenie |
001 |
[X ] Zgodna [ ] Częściowo zgodna [ ] Niezgodna |
2021-02-23 |
2. Liczba prowadzonych stron internetowych i Liczba stron: udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których, podmiot |_iczba aplikacji |
0 0 |
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: |
Lp. |
Adres strony internetowej |
Zgodność z UdC |
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: |
Lp. |
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania |
Zgodność z UdC |
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej (proszę zamieścić tu siowny opis dostępności cyfrowej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej - opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej - na swojej stronie internetowej) |
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. |
||
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna 1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a-h) a. Kontakt telefoniczny [ x ] TAK |
Strona 3 |
|
[ ] NIE |
b. Kontakt korespondencyjny |
[X]TAK [ ]NIE |
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych |
[ JTAK [X]NIE |
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych |
l ]TAK [X] NIE |
e. Przesyłanie faksów |
[X]TAK [ ] NIE |
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) |
[ ITAK [X] NIE |
g. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty |
I ITAK [X] NIE |
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK" - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: |
[ ] od razu [ ] w ciągu 1 dnia roboczego [ ] w ciągu 2-3 dni roboczych [ ] powyżej 3 dni roboczych |
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) |
[X]TAK [ INIE |
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? |
l ITAK [X] NIE |
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” - prosimy o podanie liczby posiadanych urządzeń lub środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących: |
|
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych: (liczba ta powinna być zgodna z sumą stron internetowych wykazanych w Dziale 2) |
1 |
3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: (zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a-c) |
a. tekstu odczytywalnego maszynowo? |
[ ] TAK [X] NIE [ ] Na części stron tak, na części nie |
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie" - prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia informację o zakresie swojej działalności w postaci tekstu odczytywalnego maszynowo: |
|
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? |
[ ITAK [X] NIE [ ] Na części stron tak, na części nie |
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie" - prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej |
|
Strona 4 |
działalności w postaci nagrania treści w polskim języku migowym: |
|
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? |
[ ITAK [X] NIE [ ] Na części stron tak, na części nie |
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” - prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej działalności w postaci informacji w tekście łatwym do czytania: |
|
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. - na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
I ]TAK [X] NIE |
W przypadku odpowiedzi „TAK" - prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji: |
Liczba wniosków - ogółem: |
|
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form: (wpisać słownie np. alfabet Lorma -1 raz, druk w alfabecie Braille'a - 3 razy) |
|
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego - tj. od 20,09.2019 r. do 01.01.2021 r. |
1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
[ HAK [X] NIE |
W przypadku odpowiedzi „TAK"- prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji: |
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia innej osoby: |
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
|
2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
[ ] TAK [X] NIE |
W przypadku odpowiedzi „TAK"- prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji: |
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia technologicznego: |
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
|
3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
[ ITAK [X] NIE |
W przypadku odpowiedzi „TAK"- prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji: |
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu: |
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
|
4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
l ITAK [X] NIE |
Strona 5 |
W przypadku odpowiedzi „TAK” - prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji: |
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w sposób inny niż wymienione wyżej: |
|
Na czym polegało zapewnienie dostępu alternatywnego w sposób inny niż wymienione wyżej: |
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
|
Strona 6 |
Metryka
- opublikował: Katarzyna Grabowska-Dudekdata publikacji: 2021-03-31 12:45
- zmodyfikował: Katarzyna Grabowska-Dudekostatnia modyfikacja: 2021-03-31 12:44